Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 3.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 4.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 5.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 6.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 7.
  • Konspekts 'Izglītības iestādes stratēģija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģijas – iespējamā rīcība
Stiprās puses, iespējas
• Skola var sadarboties ar pirmsskolas izglītības iestādi, kas atrodas tai blakus, aicinot tās audzēkņus izvēlēties skolu ar labiem mācību sasniegumiem un augsti kvalificētiem pedagogiem, lai nodrošinātu izglītības pēctecību.
• Piedalīties starptautiskos skolu sadarbības projektos, iesaistot augsti kvalificētos skolotājus un daloties pieredzē ar labās prakses piemēriem.
• Sadarbojoties ar bērnu un jaunatnes centriem, organizēt ārpusstundu mācību pasākumus, aicināt skolēnus iesaistīties dažādās sportiskās nodarbībās. Aktivizēt mārketingu šajās organizācijās.
• Tā kā pie skolai ir labs ģeogrāfiskais novietojums un transporta plūsma pie tās, kā arī pieredzes bagāti pedagogi un tehniskais nodrošinājums, iespējams piedāvāt tālākizglītības nodarbības pieaugušajiem.

Stiprās puses, draudi
• Veicināt sadarbību ar pašvaldību, aktualizējot skolēnu mācību sasniegumus un skolotāju profesionalitāti, lai piesaistītu finansējumu.
• Mazināt risku par potenciālo skolēnu skaita samazināšanos, popularizējot skolu, uzsverot tās panākumus olimpiādēs, eksāmenos, kā arī humanitārā virziena programmas.
• Mazināt risku par jauno skolotāju skaita mazināšanos, aicinot darbā pedagogus pēc praksēm, ko tie iziet šajā skolā.
• Izmantot palīdzību no skolas augsti kvalificētajiem skolotājiem, kuri smeļas zināšanas profesionālās pilnveides procesā, lai pielāgotos jaunām normatīvo aktu prasībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants