Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas un mediju auditorijas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd tehnoloģijas piedāvā vairāk iespējas aktīvai darbībai sabiedrība nekā cilvēki ir sagatavoti pieņemt. Daudzas ir vīzijas par to, ka jaunās tehnoloģijas vedīs uz līdzdalības brīnumzemi, ir vai nu naivas, vai labi izkalkulētas reklāmas.
Ieņemot pārdomātas demokrātijas teorijas pozīciju šis mērķis nebūs sasniegts, nedz ar tirgus virziena mērķēta žurnālistikas palīdzību. Ideālajā variantā jaunie mediji sekmēs vienprātību radošus procesus, kuros dalībnieki ņems dalību publikācijās, sarunās, kas ir brīvas no naudas un varas prasībām.
Internets piedāvā vietu, kas vismaz daļēji tiek izmantota šādā veidā. Sociālas kustības un vietējas biedrības noteikti caur interneta tīklu var palīdzēt un sakārtot publisko sfēru. Ziņojumu dēļi un interneta diskusiju grupas var izlīdzināt spēku samēru starp tradicionālajiem masu medijiem un spēlēt nozīmīgu lomu žurnālistikas kontrolēšanā un kritizēšanā. Ka Friedlands ir ieteicis: „Internets dod cilvēkiem lielisku iespēju, elektroniskajai publiskajai žurnālistikai, kas ir neatkarīga no profesionālajam mediju organizācijām.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants