Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
  • Konspekts 'Reklāma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmu var definēt kā pārdošanas māku drukā, tāpat arī nosaucot to par labi pateiktu patiesību nebūsiet kļūdījušies. Būtībā reklāma ir visas tās darbības, kuru pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt patērētājus iegādāties noteiktu produktu, pakalpojumu, vai tikpat labi popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt vai palielināt pieprasījumu, tāpat arī uzlabot tēlu vai, piemēram, sniegt informāciju par produktu. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos ,piemēram, televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos, kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos, un arvien lielāka nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam. Tā kā reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tad viņām ir „spodrinoša” daba, kas izpaužas pozitīvo īpašību izcelšanā vai pārspīlēšanā un negatīvo īpašību noklusēšanā.
Reklāmai ir izvirzīti daudzi uzdevumi, piemēra:
tā kā neesat vienīgais reklāmdevējs, tad tai jāspēj radīt patērētāja interese par produktu vai pakalpojumu;
sakarā ar to, ka patērētājs ir neieinteresēts, tai jāspēj saistīt un noturēt patērētāja uzmanību;
tai jāliek patērētājam tiekties piepildīt vēlmi un iegūt produktu;
tāpat tā var likt patērētāja darboties pilnībā savādāk, bet jebkurā gadījumā saistībā ar reklāmas veidotāja iecerēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants