Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 1.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 2.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 3.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 4.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 5.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 6.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 7.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 8.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 9.
  • Referāts 'Manas organizācijas vēsture un vadīšanas prakse', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  LATTELEKOM SIA ATTĪSTĪBA (1994 – 2004)    4
2.  LATTELEKOM SIA VADĪBAS SISTĒMA    6
3.  SECINĀJUMI    9
  LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

1994 Dibināšana
1994. gada 14. janvārī tiek dibināts Lattelekom SIA kā kopuzņēmums, kura īpašnieki ir Latvijas valsts un TILTS Communications. Šajā laikā uzņēmumu raksturo:
• novecojusi tehnoloģija, lielākoties analogās centrāles un pārraides sistēmas;
• tirgus ekonomikai neatbilstoša organizācija ar 33 telekomunikāciju centriem un apmēram 8000 darbiniekiem;
• uzņēmums apkalpo 651 tūkstoti tālruņa līniju (25,4 aparāti uz 100 iedzīvotājiem), taču tālruņa līnijas ierīkošanu gaida vēl 146 tūkstoši klientu.
1994–1996 Infrastruktūras attīstība
Laikā no 1994. līdz 1996. gadam uzņēmuma galvenie stratēģiskie uzdevumi ir infrastruktūras attīstība, pamattīkla izbūve un organizācijas optimizācija.
• Uzstādītas pirmās ciparu centrāles Rīgā un Cēsīs.
• Cēsīs atklāts Uzziņu dienests 118.
• 33 reģionālo telekomunikāciju centru vietā izveidota organizācija, kas sastāv no piecām zonām. Funkciju optimizācijas rezultātā 1996. gadā darbinieku skaits uzņēmumā samazinās līdz 6352 darbiniekiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants