Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Lietišķā etiķete', 1.
  • Referāts 'Lietišķā etiķete', 2.
  • Referāts 'Lietišķā etiķete', 3.
  • Referāts 'Lietišķā etiķete', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Telefona sarunas.
Pirmais iespaids par firmu, organizāciju, iestādi utt. visbiežāk veidojas telefona sarunas laikā. Firmā kurā Jūs strādājat, telefons zvana bieži, kā jārīkojas un kas jāatbild, ja:
1)zvana telefons un Jūs noceliet klausuli;
2)Jūs runājiet pa vienu telefonu, pēkšņi sāk zvanīt otrs;
3)Jūs uzreiz nevariet atbildēt uz uzdoto jautājumu;
4)Jūs runājiet ar apmeklētāju, pēkšņi sāk zvanīt telefons;
5)Kurš pirmais noliek klausuli?

1) Telefona klausule jāpaceļ ne ātrāk kā pēc otra signāla un ne vēlāk kā pēc ceturta signāla. Paceļot klausuli jāstadās priekšā (jānosauc savu vārdu un uzvārdu, amatu, firmas nosaukumu utt. atkarībā no saskarsmes situācijas).

2) Zvanītājam jāpaskaidro, ka risināt jau iesāktu sarunu, jāpalūdz viņa telefona numurs, un pēc pirmās sarunas nobeigšanas jāpārzvana otram zvanītājam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants