Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Mēs vadām viesmīlības uzņēmumu', 1.
  • Eseja 'Mēs vadām viesmīlības uzņēmumu', 2.
  • Eseja 'Mēs vadām viesmīlības uzņēmumu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ēdienkarte varētu būt pati svarīgākā ēdināšanas uzņēmuma panākumu atslēga.Tās dizains var ietekmēt to, ko viesi pasūta un cik daudz naudas viņi iztērē. Mūsu ēdienkarte tiktu iesieta ādas vākos, lapas būtu skaisti, estētiski noformētas. Pati ēdienkarte rakstīta ar datoru. Tai jābūt veidotai balstoties uz klientu vēlmēm t.i. mums vajadzētu izvērtēt, kurus ēdienus iekļaut ēdienkartē un kurus neiekļaut. Mūsu ēdienkartē būtu dažādu veidu pamatēdieni, zupas, salāti, piedevas un deserti. Mūsu restorānam būtu arī izveidota iespēja ēdienus pasūtīt un piegādāt uz mājām.
Mēs, kā uzņēmuma vadītājas, darītu visu, lai tiktu ievēroti nepieciešamie priekšnoteiktumi veiksmīga biznesa darbībai, veicinātu uzņēmuma attistību, konkurētspēju. Pats galvenais, lai klienti ienākot mūsu uzņēmumā justies labi, komfortabli un vēlētos atgriezties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants