Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mans mācīšanās stils', 1.
  • Eseja 'Mans mācīšanās stils', 2.
  • Eseja 'Mans mācīšanās stils', 3.
  • Eseja 'Mans mācīšanās stils', 4.
  • Eseja 'Mans mācīšanās stils', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Arī „lamatu” ziņā es piederu gan pie enerģiskajiem studentiem, gan studentiem, kas veido pozitīvas attiecības ar pārējiem. Ir reizes, kad samierinos ar savām kļūdām un netiecos pēc augstāka rezultāta, jo citreiz vienkārši nav spēka to visu pārlabot. Ja priekšmets man nepatīk un pasniedzējs manī neraisa nekādu interesi, es negribu to priekšmetu mācīties, man tas nesagādā nekādu prieku. Man nepatīk plānot savu darbu, un tāpēc visu sanāk darīt pēdējā brīdī. Ja nepieņem manu viedokli vai mani vienkārši ignorē, man tas apnīk un nevēlos vairs tajā lietā iesaistīties.

Mācību vide:
• piedalīties prieku izraisošās aktivitātēs (enerģiskais);
• parastā, ko raksturo skaidras programmas, skaidri izmantojamie materiāli un skaidri norādījumi (strukturētais);
• cilvēki, kas pieņem mani (students, kas veido attiecības).
Mācību vides ziņā man ir panākts līdzsvars starp visiem studentu tipiem. Man patīk piedalīties dažādās mani interesējošās aktivitatēs. Mācīšanos man daudz vieglāku padara tas, ja pasniedzējs konkrēti un skaidri visu pasaka – gan mājasdarbu, gan to, kur meklēt nepieciešamos materiālus u.c. – tas man mācīšanos ļoti atvieglo. Ļoti svarīgs faktors man ir tas, ka man ir nepieciešami tādi cilvēki apkārt, kas mani pieņem un atbalsta.
Pēc šīs sevis analizēšanas ir redzams, ka esmu jauktais tips, kaut gan vairāk orientēta uz enerģiskā studenta un studenta, kas veido pozitīvas attiecības, pusi.
Reti kurš students ir pilnīgi tīrs kāds studentu tips.

Autora komentārsAtvērt
Atlants