Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Sociālie mediji', 1.
  • Referāts 'Sociālie mediji', 2.
  • Referāts 'Sociālie mediji', 3.
  • Referāts 'Sociālie mediji', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālie mediji, kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
Mūsdienās sociālo mediju stratēģija ir daļa no mārketinga komunikācijas. Līdz ar to sociālo mediju stratēģijai ir jāiet roku rokā ar uzņēmuma vai organizācijas identitāti. Taču jāņem vērā, ka tradicionālās mārketinga metodes nedarbosies tik pat efektīgi arī sociālo mediju vidē. Sociālo mediju stratēģija jābalstās uz četrām „kolonnām” – komunikācija, sadarbība, izglītošana un izklaide. Šīs četras „kolonnas” ir auditorijas iesaistes līdzekļi un, lai sociālo mediju stratēģija būtu dzīvotspējīga, ir jāeksistē šīm visām četrām „kolonnām”.
• Komunikācija – jāsāk ar jau esošās komunikācijas novērtēšanu, kā auditorija to uztver. Parasti komunikācijas efektivitāti vērtē ar uzņēmuma vai organizācijas finansiālo ienākumu izmaiņām – kāpj vai krītas. Saprotot, kurš komunikācijas veids ir visefektīvākais var noteikt, kā komunicēt sociālajos medijos.
• Sadarbība – kā uzņēmuma vai organizācijas darbinieki komunicē savā starpā, kādus instrumentus tie izmanto. Novērtējot iekšējo komunikāciju, iespējams saprast, kā iesaistīt un sadarboties ar savu auditoriju sociālajos medijos. Tas ļauj saprast, kādā veidā komunicēt ar savu auditoriju, un kā iekšējā komunikācija iespaidos komunikāciju sociālajos medijos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants