Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 1.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 2.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 3.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 4.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 5.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 6.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 7.
  • Referāts 'Skolas un ģimenes sadarbības iespējas speciālajā skolā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Skolas un ģimenes sadarbība ir viens no vissvarīgākajiem priekšnoteikumiem skolēna personības veidošanās procesā. Bērnu audzināšanā visi vecāki ir pirmatklājēji, jo gatava modeļa kā audzināt savu bērnu nav, un tādu nav arī iespējams izveidot. Paaudze, kura šobrīd audzina bērnus, ir augusi un veidojusies citā ekonomiskajā un sociālajā laikā, kura pamatā bija drošībā gan par šodienu, gan par rītdienu.
Taču mūsdienās ģimeni un ģimenes vērtības iespaido sociālekonomiskie apstākļi, sevišķi laukos, kur valda bezdarbs un dzeršana. No skolas un sabiedrības viedokļa raugoties, ir pieaugusi ģimenes loma personības attīstībā, tādēļ ir jo svarīgāk izveidot un saglabāt ģimenes un skolas sadarbību, kuras rezultātā visas puses spēj dziļāk izprast skolēna personības attīstību un tās virzību.
Liela nozīme skolas un ģimenes sadarbībai ir speciālajā internātskolā, jo šo skolēnu vecāki savu iepriekšējo negatīvo skolas un dzīves pieredzi pārnesuši uz saviem bērniem. Lielākā daļa no vecākiem ir bezdarbnieki un savas dienas vada pudeles sabiedrībā, bet bērnu audzināšanai pievēršas paretam. Bieži vien vecāki savus bērnus atved uz pirmo klasi, un tad, lai skola aprūpē un audzina viņus visus deviņus, desmit vai vienpadsmit gadus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants