Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikāciju sistēma – šajā sistēma informācijas avots nesatiekas ar informācijas saņēmēju, līdz ar ko šādai sistēmai cītīgi jāpārdomā par atgriezeniskās saites veidiem. Sistēma ir grūta. Kontaktu daudzums ir zems. Kā arī atgriezeniskās saites veidošanas termiņš ir ilgs un sarežģīts bet adaptēšanas atgriezeniskai saitei aizņem maz laika.
Interaktīvā komunikācijas sistēma – izmanto datoru tehnoloģijas lai komunicētu ar informācijas saņēmējiem. Interaktīvs paredz ka cilvēki tiek iesaistīti komunikācijas procesā kaut kādā veidā. Šādai komunikācijas sistēmai gan jābūt pietiekoši atraktīvai ai ieinteresētu cilvēkus. Sistēma ir ļoti grūta. Kontaktu daudzums ir ļoti augsts. atgriezeniskās saites veidošanas termiņš ir īss un adaptēšanas atgriezeniskai saitei aizņem samērā maz laika.
Kopsavelkot, komunikācija ir abpusējs process, kur sūtītājs nosuta informāciju saņēmējam, iepriekš to kodējot. Saņēmējam, savukārt vajag dekodēt saņemto informāciju. Efektīva komunikācija skaitīsies tad, ja saņēmējs dekodēja informāciju un saņēma vēstījumu, tādu, kādu to bija iecerējis sūtītājs, un kad saņēmējs to pareizi interpretēja. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants