Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 1.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 2.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 3.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 4.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat mainoties patēriņa paradumiem un kanāliem caur kuriem tiek sasniegti patērētāji, reklāma un izklaide ir arvien vairāk apvienota. Tagad pastāvot iespējai apklusināt televizoru, pārslēgt kanālus, ierakstīt saturu un pārtīt reklāmu, maksāt par saturu bez reklāmām; reklāmai vairāk nekā agrāk ir jāsniedz pievienotā vērtība vai izklaide patērētājam, lai piesaistītu viņa uzmanību. Šo ļoti var palīdzēt nodrošināt emocionāli pasniegtas ziņas.
Pētījumi ir arī pierādījuši, ka emocionālas kampaņas atstāj lielāku iespaidu uz biznesa efektivitāti nekā racionālās. Tāpat emocionālās reklāmas efekts saglabājas ilgāku laiku patērētāju prātā nekā racionālās.
Lai arī cilvēkam patīk domāt, ka viņš visu dara racionāli, cilvēks nav racionāla būtne. Cilvēki racionāli nepārstrādā savu pieredzi vai racionāli nepieņem lēmumus. Cilvēka smadzenes nav dators, kas visu izskaitļo. Cilvēka ikdiena tiek pavadīta emociju vadīta. Un vietā ir neirozinātnieka Antonio Demasio citāts: „Mēs neesam domājošās mašīnas, kas jūt – mēs esam jūtīgas mašīnas, kas domā.”

Atlants