Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga vide', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie dati dod pamata ziņas, no kurām citi vairāk tirgus/produkta specifiskie vai pat eksperimentālie dati tiek atvasināti. Ir ļoti svarīgi saprast sakarus un attiecības starp dažādiem ekonomiskajiem indikatoriem. Starptautiskā mārketinga vadītājam ir jābūt spējīgam saprast ekonomiskās vides ietekmi uz sociālo attīstību.1
Ekonomiskās integrācijas parādīšanās pasaules ekonomikā parāda unikālas iespējas un izaicinājumus starptautiskajam tirgum. Barjeru novākšana starp locekļu valstīm un jaunu barjeru uzstādīšana ne-locekļu valstīm rada nepieciešamu pielāgoties, kas starptautiskā mārketinga vadītājam ir jāprot.2
Lai palīdzētu starptautiskā marketinga vadītājam pārvarēt finansu riskus gan valdība, gan privātais sektori ir uzsākuši dažādas programmas. Pastāv dažādas pabalsta sistēmas, kuras piegādā informāciju starptautiskā līmenī par maksātspēju un valsts stāvokli.1…

Autora komentārsAtvērt
Atlants