Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 1.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 2.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 3.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 4.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 5.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 6.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 7.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 8.
  • Referāts 'Internetreklāmas iespaids un mārketings', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma internetā mūsdienās ir tikpat pierasts fakts, kā reklāmas citos medijos - TV, presē u.c. Tās kļuvušas tik pierastas, ka patiesībā vairs ļoti reti pievēršam tām uzmanību un reklāmai jābūt patiešām izstrādātai perfekti, lai tā internetā pievērstu savu uzmanību. Patiesībā internets pat ir tā vide, kurā reklāma bieži vien kļūst tik kaitinoša, ka tā pat netiek lasīta vai apskatīta, jo atšķirībā no citām vidēm, internets piedāvā ātru iespējuno tās atbrīvoties – neatverot reklāmas e-meilu to izdzēst, uz ekrāna uzlekušo traucēkli noklikšķināt nost un stūros mirguļojošajiem uzrakstiem nepievērst uzmanību – šāda iespēja nav nevienā citā medijā. Lai gan internetreklāmai ir arī savas priekšrocības, domāju, ka tas ir viens no nepateicīgākajiem veidiem, kā reklamēt savu piedāvāto preci. Tāpēc daudzi internetreklāmas paņēmieni un šķietamie plusi zaudē savu jēgu un šķietamo pamatbūtību. Veiksmīgas pārdošanas priekšnoteikums ir laba reklāma. Galvenā internetreklāmas atšķirība no citos medijos ievietotajām reklāmām ir potenciālā pircēja pozīcija – tas nav priekšmets, bet gan karalis – tam ir milzīga izvēle daudzajās www lapās un izvēle vispār reklāmu nepieņemt, pat neaplūkot, tāpēc apmeklētājam nevar uzreiz piedāvāt informāciju, tas ir jāpievilina, jāpievelk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants