Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Saskarsme ar klientiem', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Klienti ir atsevišķas personas, firmas, organizācijas, kurām pārdod preci vai sniedz pakalpojumu.
Personāla nevērība un augstprātīga attieksme rada zaudējumus, jo katrs neapmierināts klients izplata negatīvu informāciju.
Personāls rada pirmo iespaidu, kas veidojas jau pirmajās 90 sekundēs:
55% - vizuālais tēls,
38% - kā cilvēks izturas un runā,
17% - teiktā saturs.
Darbinieki parāda, kādu attieksmi klients var sagaidīt un tas veidojas pirmā iespaida rezultātā.
Personāls var panākt, ka klients atgriežas iestādē vēl un vēl patīkamu telpu un interjeru dēļ.
Ārienei ir svarīga loma tēla radīšanā. Ja personāls labi izskatās, viņš vieš uzticību un ir vieglāk kontaktēties.
Tāpat ārējais izskats rada priekšstatu par attieksmi pret darbu firmā.…

Atlants