Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 1.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 2.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 3.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 4.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 5.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 6.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 7.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 8.
  • Prezentācija 'Mazbērna emocionālā un sociālā attīstība', 9.
Darba fragmentsAizvērt

ES koncepcijas attīstība:
sāk sevi apzināties, pazīt;
sāk lietot vārdu «es», «man»;
salīdzina sevi ar citiem;
veidojas spēja vērtēt savu darbu un sevi;
iemācās teikt «nē!».

Attīstība emociju līmenī
Kļūst sirsnīgāks;
Process svarīgāks par rezultātu;
Prot izteikt nepatiku neizmantojot tikai vārdu «nē»;
Bailes no nezināmā;
Laika noildzināšana pirms gulēt iešanas;
Gaisma iemiegot;
Strauja emociju maiņa;
«Bosika» periods;
Īpašās lietiņas nozīmīgums;
Mīl ieraso kārtību;
Zīdainīša atdarināšana

Autora komentārsAtvērt
Atlants