Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 5.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 6.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 7.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 8.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 9.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 10.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 11.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 12.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 13.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 14.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 15.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 16.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 17.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 18.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 19.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 20.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 21.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 22.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 23.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 24.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 25.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas efektivitātes novērtēšana', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Reklāma, tās būtība, mērķi un uzdevumi    5
  Reklāmas priekšrocības    6
  Reklāmas trūkumi    6
2.  Reklāmas līdzekļi un izmaksu plānošana    15
3.  Reklāmas kampaņas izveide    20
4.  Reklāmas efektivitātes vērtējums    23
  Secinājumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma bija pazīstama jau senā senatnē un mūsu senči bija nonākušie pie atziņas, kas ir spēkā arī šodien - „nauda, kas tiek ieguldīta labā reklāma, atmaksājas”. Mūsdienās reklāmu neizmanto tikai, lai informētu potenciālos klientus par preci, kuru iespējams iegādāties. Šobrīd reklāma sevī ietver informāciju par uzņēmumu, tā produktu un pasaules uztveri. Reklāma spēj mainīt sabiedrībā pastāvošos uzskatus, būtiski ietekmēt pircēju paradumus un uzņēmuma gada pārskata peļņu. Reklāmas formu un tehnisko līdzekļu daudzveidība paver plašas izmantošanas iespējas. Tā sniedz lielu atbalstu gan vidējiem un maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām un valsts iestādēm.
Apzinoties, cik reklāma ir spēcīgs līdzeklis, ar vien vairāk uzņēmēju sāk pievērst uzmanību sava uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. Reklāmas kampaņas izveide ir sarežģīts, darbietilpīgs un interesants process, kurā intriga saglabājas līdz pašām beigām – efektivitātes rādītājiem un to analīzes, kuri tad arī parāda, vai visas ieliktās uzņēmēja radošās komandas pūles nav bijušas veltīgas. Reklāmas efektivitātes novērtēšana ir ļoti svarīgs reklāmas kampaņas posms – rūpīgi analizējot rādītājus, nākamajā reizē ir iespējams izvairīties no pieļautajām kļūdām, vai gluži otrādi – apzināties kādas bija reklāmas kampaņas stiprās puses.
Kursa darba mērķis ir izpētīt abonēšanas tirgus tendences un Abonēšanas centra Diena reklāmas kampaņas aktivitātes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants