Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Vieglo automobiļu pārdošanas apjoms 2004.gadā', 1.
  • Referāts 'Vieglo automobiļu pārdošanas apjoms 2004.gadā', 2.
  • Referāts 'Vieglo automobiļu pārdošanas apjoms 2004.gadā', 3.
  • Referāts 'Vieglo automobiļu pārdošanas apjoms 2004.gadā', 4.
  • Referāts 'Vieglo automobiļu pārdošanas apjoms 2004.gadā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pavisam kopā Latvijā 2004. gadā pārdoti 9062 vieglo automobiļu. Vislielākais pārdošanas apjoms bija tieši kompaktklasē ar 2140 automobiļiem, otro vietu ieņem vidējā klase ar 1765 pārdotiem automobiļiem, bet trešo vietu ieņem apvidus automobiļi ar 1678 pārdotiem automobiļiem. Pirmās divas vietas ir saprotamas, bet zinot, ka apvidus automobiļi maksā dārgi, tad trešā vieta ir diezgan unikāla parādība. Labi pārdošanas apjomi uzrādīti arī mazajā klasē, bet zinot, ka degvielas cenas mūsdienas ir augstas, tad mazajai klasei vajadzētu būt vismaz pirmajā vietā pārdošanas apjomu ziņā.

Metodika:
Loģiski-konstruktīvā metode

Loģisks (gr. logikos) – saprātīgs, pareizs, pamatots; atbilstošs loģikas likumiem.
Loģika ir humanitāra zinātne, kuras izziņas objekts ir cilvēks kā sarežģīts dažādu (gan sociālo, gan dabas) zinātņu izpētes objekts; loģika pētī tādu domāšanu, kas virzīta uz praktisku un izziņas uzziņu atrisināšanu.
Formālās loģikas būtība galvenokārt izpaužas noteiktu deduktīvu loģisku secinājumu veidošanas formu, t.s. siloģismu izmantošanā jaunu apgalvojumu radīšanai prāta slēdzienu ceļā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants