Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 1.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 2.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 3.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 4.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 5.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 6.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 7.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 8.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 9.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 10.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 11.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 12.
  • Referāts 'Tehnoloģiju izmantošana studentu un pasniedzēju mācību procesā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Studentu anketas    5
  Pasniedzēju intervijas    11
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi(studenti)
1. Visi aptaujātie studenti savā mācību procesā izmanto tehnoloģijas
2. Lielākā daļa studentu tehnoloģijas izmanto ļoti bieži
3. Studentu vidū visbiežāk izmantotās tehnoloģijas ir dators, mobilais telefons, e-studijas, e-pasts
4. Visbiežākie iemesli tehnoloģiju izmantošanai mācību procesā ir informācijas iegūšana, datu apstrāde un glabāšana, prezentāciju veidošana, saziņai ar kursabiedriem un pasniedzējiem.
5. Lielākā daļa studentu uzskata, ka tehnoloģiju izmantošana atvieglo mācību procesu, taču mazākā daļā, ka tikai dažreiz.
6. Puse aptaujāto studentu uzskata, ka nevajadzētu iekļaut vairāk tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā, taču otra puse tā neuzskata.
7. Pēc studentu domām Informāciju tehnoloģijas fakultātes studentiem nepieciešams labāk pārvaldīt tehnoloģiju izmantošanu, bet vismazāk tas nepieciešams Meža fakultātes studentiem.
8. Lielākajai daļai studentu tehnoloģiju izmanotošana mācību procesā netraucē, taču kā iemesls, kāpēc var traucēt, visbiežāk tika minēts uzmanības novēršana.
9. Lielākā daļā studentu uzskata, ka pasniedzēji savā mācību procesā vidēji daudz izmanto tehnoloģijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants