Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Grupas prognozēšana', 1.
  • Konspekts 'Grupas prognozēšana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Korekcija: Manuprāt, klasē lielāka uzmanība būtu jāvelta zēnam, kas mācas pēc speciālas izglītības programmas, tāda ziņā, ka vairāk viņš jāiesaista kolektīvā darbībā, jo viņš neizrāda pašiniciatīvu darboties kopīgi ar pārējiem klases skolēniem. Būtu jāuzlabo arī valodas kultūra, jo viņš lieto daudz necenzētu vārdu. Kā arī pārējiem klases skolēniem jāveic izskaidrojošais darbs, par to, ka ir jāsadzīvo un jāpieņem arī citādie bērni.
Prognoze: Visticamāk, ka tuvākā gada laikā līderi joprojām savā starpā konkurēs, taču nosakot katrs savas prioritātes, vienam, piemēram, tie būs mācību sasniegumi, otram, sportiskās aktivitātes. Kolektīvs turpinās būt aktīvs un darboties gribošs. Pieaugs arvien liekāka tendence iegūt augstākus mācību sasniegumus. Kopīgās spēles un rotaļas, ar kurām skolēni pašreiz ir aizrāvušies tiks aizvietotas ar modernākām, bet visticamāk iestājoties pusaudžu vecumam radīsies citas intereses.

Autora komentārsAtvērt
Atlants