Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 1.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 2.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 3.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 4.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 5.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 6.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 7.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 8.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 9.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 10.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 11.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 12.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 13.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 14.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 15.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 16.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 17.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 18.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 19.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 20.
  • Referāts 'Vidusskolēnu slodze mācību procesā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mācību procesa pilnveides ceļu meklējumi    4
  Skolēnu attieksme pret mācībām    5
  Pasīvs mācību process    6
2.  Kas ir stress?    7
  Stress skolā    7
  Bērns stresa situācijā    7
  Ķermeņa sagatavošana cīņā pret stresu    8
  Audzināšana mācību procesā    8
  Galvenie audzināšanas uzdevumi mācību stundā    9
  Mācību procesa organizācijas veidi    10
  Mācību metožu izvēles īpatnības    10
3.  Pētījumi par vidusskolēnu slodzi mācību procesā    11
4.  Secinājumi    16
5.  Izmantotās literatūras saraksts    17
6.  Anotācija    18
7.  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Vidusskolēnu slodze mūsdienās ir ļoti aktuāla problēma. To rada ne vien mācību stundu skaits skolā, bet arī ārpusskolas nodarbības, pusaudžu saasinātā uztvere pret pasauli, attiecības ģimenē, draugu izvēle. Tas viss ietekmē bērna sasniegumus mācībās. Bieži vien, nespējot tikt galā ar visu, kas uzdots un ko skolēns ir uzņēmies, skolēns var meklēt risinājumu un atslodzi ar sliktiem draugiem, alkoholā, narkotikās. Skolēns var kļūt stresains, kašķīgs, neiecietīgs pret apkārtējiem, pret savu ģimeni. Tāpēc svarīgi būtu bērnam pareizi saplānot laiku, kuru veltīt mācībām, ārpusskolas aktivitātēm, atpūtai, draugiem un ģimenei.
Mēs cenšamies pierādīt skolotājiem, ka pārāk liela mācību slodze būtiski ietekmē skolēna dzīvesveidu un uztveri pret apkārtējo vidi. Jautājums tikai „Kā risināt šo problēmu?” Mūsuprāt, vajadzētu laiku sabalansēt tā, lai skolēns spētu pagūt izdarīt, ieskaitot atpūtu.
Mūsu mērķis ir izzināt šo problēmu no vidusskolēniem un rast risinājumu, kā cīnīties pret šo problēmu, par to tālāk šajā izstrādātajā zinātniski pētnieciskajā darbā. Tajā izmantotas anketas, ar kurām noskaidrojām vidusskolēnu slodzes cēloņus un kā cīnīties pret slodzi. Izstrādātajā zinātniski pētnieciskajā darbā tika uzklausīti ieteikumi no vidusskolēniem kas vēl, viņuprāt, izraisa slodzi. Mūsu mērķis ir atrast risinājumu, kā izvairīties no slodzes un kā sabalansēt laiku, lai mācību slodze skolēnu neiedzītu stresā.
Mērķis: Noskaidrot vidusskolēnu slodzi mācību procesā un rast risinājumu, kā izvairīties no pārslodzes.
Problēma: Vidusskolēnu lielā slodze mācību procesā.
Objekts: Vidusskolēni
Hipotēze: Pārslodze mācību procesa laikā nelabvēlīgi ietekmē skolēna emocionālo stāvokli.
Darba metodes:
1.Literatūras analīze
2.Anketēšana…

Atlants