Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
  • Konspekts 'Mārketings', 3.
  • Konspekts 'Mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja vērtējums ir atzinums par produkta vērtību atbilstoši konkrētas vajadzības apmierināšanas pakāpei.1
Produktu lietošanas vērtība ir labumu un izdevīgumu kopums, kuru patērētājs vēlas iegūt patēriņa procesā.2
Patērētāja izmaksas ietver samaksāto cenu par produktu, iztērēto laiku, piegādi, morālo pusi (gandarījumu) u.c. izmaksas, iegūstot un patērējot produktu. 3
Maiņa ir vēlamā produkta iegūšana pret citu produktu vai maksāšanas līdzekļiem.4Maiņa ir vērtīgs mārketinga elements, piemēram, sadarbojoties kādām organizācijām. Parasti tas attiecas uz informācijas apmaiņas funkciju (barteris, reklāma utml).
Darījums ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus (maiņas veids, vieta, termiņš u.c.).5
Tirgus ir esošo un potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā un laikā piedāvā un pieprasa produktus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants