Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība, jēdziens un koncepcijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir internacionāls jēdziens, tače bieži lieto tādu vārdu – tirgvedība (angļu val. Market- tirgus), tomēr neviens neviens tulkojums nevar pilnībā atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu sarežģītāks un plašāks.
Definīcija: Mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēka vēlmju un vajadzību apmierināšanu ar produkta rašanos, sadales un maiņas palīdzību.
Definīcija:Mārketings ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus.
Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To mēs redzam avīžu, žurnālu, radio un televīzijas reklāmās. Visu laiku tiek mēģināts kaut ko pārdot. Pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants