Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 1.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 2.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 3.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 4.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 5.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 6.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 7.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 8.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 9.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 10.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 11.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 12.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 13.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 14.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 15.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 16.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 17.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 18.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 19.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 20.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 21.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 22.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 23.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 24.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 25.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 26.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 27.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 28.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 29.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 30.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 31.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 32.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 33.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 34.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 35.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 36.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 37.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 38.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 39.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 40.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 41.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 42.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 43.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 44.
  • Referāts 'Internets kā populārākais komunikācijas kanāls mūsdienās', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Interneta vēsture un attīstības tendences    5
2.  Interneta ietekme uz komunikāciju    5
3.  Interneta sociālie un ētiskie aspekti    7
4.  Komunikācijas kanāli    8
5.  Interneta mediji    8
6.  Anketu analīze    10
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
  Pielikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba sākumā izvirzījām mērķi: izpētīt un analizēt, vai studentu vidū internets ir populārākais komunikācijas kanāls. Lai šo mērķi sasniegtu veicām aptauju studentu vidū par viņu interneta lietošanas paradumiem un to, kā internets ietekmē cilvēku savstarpējo komunikāciju. Darba beigās, apkopojot teorijā iegūtās zināšanas un empīriskās daļas rezultātus, nonācām pie secinājumiem:
1) Internets ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa;
2) Līdz ar moderno tehnoloģiju attīstību, cilvēki arvien vairāk izmanto internetu, lai komunicētu ar citiem cilvēkiem;
3) Studentu vidū internets ir viens no populārākajiem komunikācijas kanāliem;
4) Aptaujātie respondenti atzīst, ka ar interneta palīdzību ir viegli un ērti komunicēt ar citiem;
5) Iespēja komunicēt ar citiem izmantojot internetu, liek cilvēkiem arvien mazāk komunicēt reālajā dzīvē.
Jaunu, modernu tehnoloģiju attīstīšanās ir nepieciešama, jo tādejādi tiek atvieglotas ikdienas lietas un darbības, kuras bez šīm tehnoloģijām būtu krietni vien sarežģītākas. Taču uzskatām, ka cilvēkiem nevajadzētu tik daudz komunicēt ar interneta starpniecību, bet gan vairāk domāt par tiešo, reālās dzīves kontaktu.
Uzskatām, ka esam izpildījušas darba mērķus un uzdevumus.
Darba izvirzīto hipotēzi:” Jaunās tehnoloģijas stimulē cilvēkus aizvien vairāk komunicēt ar interneta starpniecību” esam apstiprinājušas. Jo kā liecina aptaujas dati, tomēr liela daļa studentu atzīst, ka visbiežāk lieto internetu, lai apmeklētu sociālos tīklus (piemēram, kā draugiem.lv, facebook.com u.c.). Tāpat šajā vecuma grupā no 18-26 gadiem populāra ir elektroniskā pasta izmantošana un Skype ziņapmaiņu programmas regulāra izmantošana, kā arī neatņemama sastāvdaļa ir iepazīšanās portālu un čatu apmeklēšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants