Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 1.
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 2.
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 3.
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā pārmaiņu un jauninājumu laikā manu uzmanību vērsa savā ziņā visai vienkāršas, mazliet mīļas un informējošas telekomunikāciju un abonent televīzijas uzņēmuma Baltkom reklāmas „Ko darīt, ja atņem TV? reklāmas klipi”, kas mazliet ar ironiju pieiet esošajai situācijai digitālās televīzijas ieviešanā. Trīs īsas reklāmfilmiņas rada primāru priekšstatu par to, ko varētu darīt pensionāri tad, kad visi telekanāli pāries uz digitālo jeb ciparu pārraidi un cilvēkiem, kuriem nebūs līdzekļu, nevarēs atļauties skatīties televizoru. Viena filmiņa rāda, ka pensionāri mācīsies burvju trikus un vizuāli parāda, kā vīrs „burvju” kastē zāģē sievu, otrā filmiņa ir par to, ka pensionāri sēž un gaida, kad no pulksteņa „izleks” dzeguze un kad tas ir noticis, vīrs laiku pagriež atpakaļ, lai dzeguze „lektu” vēlreiz. Trešā filmiņa rāda, ka pensionāri savākuši trīslitru burkā mušas un izlaiž tās dzīvoklī – laiks paies ātrāk, kamēr mušas tiks nosistas. Šis ir ļoti ironisks un vienkāršs veids kā parādīt un piesaistīt klientu uzmanību situācijai.
Reklāmas galvenais un svarīgākais mērķis no skatītāja viedokļa noteikti ir informēt un vērst uzmanību uz izmaiņām. …

Atlants