Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas izglitības iestādes prakse', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes vide    5
1.1  Grupas mācību vide    6
1.2  Mācību vide dabaszinātņu mācību joma    8
2.  Pirmsskolas izglītības iestādes problemsituacijas un to risināšana    10
3.  Pedagoģiska procesa realizācija    13
3.1  Rotaļnodarbības norises plāns    14
3.2  Daiļdarbs    16
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un secinājumi    19
  Literatūras un avotu saraksts    21
  Pielikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Pirmsskolas izglītības iestāde kalpo bērniem kā pāreja starp mājas izglītības un oficiālās izglītības iegūšanu. Bērni apmeklē bērnudārzu, lai mācītos pienācīgi komunicēties, spēlēties un mijiedarboties ar pārējiem. Lai motivētu bērnus mācīties valodu, runāt, lasīt, skaitīt, tāpat arī klausīties, dziedāt un zīmēt, skolotājs ir nodrošināts ar dažādiem materiāliem un aktivitātēm.
Pirmsskolas izglītības satura īstenošanas mērķis ir zinātkārs, radošs un dzīvespriecīgs bērns, kas dzīvo veselīgi, droši un aktīvi, patstāvīgi darbojas, ieinteresēti un ar prieku mācās, gūstot pieredzi par sevi, citiem, apkārtējo pasauli un savstarpējo mijiedarbību tajā.
Pirmsskolas izglītības satura īstenošanas uzdevumi:
1. sekmēt vispusīgu bērna attīstību, ievērojot viņa vajadzības, intereses, spējas un pieredzi un liekot pamatus vērtībās balstītu ieradumu veidošanai;
2. attīstīt bērna sociālās un emocionālās prasmes, kas ietver sevis, savu emociju, domu un uzvedības apzināšanu, spēju saprast citus un veidot pozitīvas attiecības;
3. attīstīt kritisko domāšanu, prasmi pieņemt atbildīgus lēmumus, jaunradi un uzņēmējspēju, sadarbības, pilsoniskās līdzdalības un digitālās prasmes;
4. veidot pratību pamatus mācību jomās – valodu, sociālā un pilsoniskā, kultūras izpratne un pašizpausme mākslā, dabaszinātņu, matemātikas, tehnoloģiju, veselība un fiziskā aktivitāte;
5. nodrošināt bērnam iespēju sagatavoties pamatizglītības ieguvei. …

Atlants