Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 5.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 6.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 7.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 8.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 9.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 10.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 11.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 12.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 13.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 14.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 15.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 16.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 17.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse skolā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Datums: 26.04.2011
Klase: 2. klase
Dominante: Latviešu val.
Pakārtotās mācības: dabaszinības, mājturība un tehnoloģijas.
Temats: Teikuma priekšmets izteicējs.
Stundas mērķis:
Stundas uzdevumi:
1. Vingrināt uzdot jautājumus vienkāršā nepaplašinātā teikumā pēc teikuma priekšmeta (kas?) un izteicēja (ko dara?)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants