Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Akadēmiskais
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 1.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 2.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 3.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 4.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 5.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 6.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 7.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 8.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 9.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 10.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 11.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 12.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 13.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 14.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 15.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 16.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 17.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 18.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 19.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 20.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 21.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 22.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 23.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 24.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 25.
  • Referāts 'Tirdzniecības uzņēmuma darba analīze', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmējdarbības vides analīze    10
3.  Tirdzniecības uzņēmuma darbības raksturojums    15
4.  Uzņēmuma finansiālā analīze    19
5.  Kvalitātes vadība    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Jebkuras valsts tautsaimniecības pamats ir uzņēmējdarbība.
Uzņēmējdarbība ir uzņēmēja līdzekļu ieguldīšana un ilgstoša vai sistemātiska ekonomiska darbība, lai gūtu peļņu.[6,46]
Uzņēmums ir sarežģīts mehānisms, saimniekošanas sistēma, kuras uzdevums ir ražot produkciju, izpildīt darbus un sniegt pakalpojumus. Uzņēmuma kā tirgus attiecību subjekta darbība noris sīvas konkurences apstākļos.
Tirgus vide liek uzņēmumam darboties izdzīvošanas režīmā, ja tas vēlas palikt ekonomikas laukā.
Ikviens uzņēmums darbojas noteiktā vidē. Ārējā vide aptver visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskā darbībā. Vide nekad nav nemainīga. Katram uzņēmumam ir jāpazīst gan sava apkārtējā vide, gan tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām.[2,3]
Katram uzņēmumam saimnieciskās darbības gaitā pastāv vairāki mērķi. Kā svarīgākais no mērķiem parasti tiek minēta uzņēmuma peļņa. Tomēr svarīgi ir ne tikai šo peļņu iegūt, bet arī to apzināt un saglabāt.
Jebkura uzņēmuma ekonomisko potenciālu nosaka resursu kvalitāte un daudzums: personāla kvalifikācija, pamatlīdzekļi, apgrozāmie līdzekļi, krājumi, materiālie resursi u.c.
Darbā tiks sniegts mazumtirdzniecības uzņēmuma “ Alts” (nosaukums mainīts ētisku apsvērumu dēļ) analīze. Tirdzniecības uzņēmuma veikali izvietoti Ludzas rajona Kārsavas un Ludzas pilsētās un nodarbojas ar saimniecības preču mazumtirdzniecību.
Mazumtirdzniecība sastāv no pārdošanas un visiem tiem pasākumiem, kas tieši saistīti ar preču pārdošanu galējiem patērētājiem personīgai lietošanai.[5,188]
Mazumtirgotāji veic dažādus pasākumus, ieskaitot pircēju vajadzību izpēti, preču sortimenta veidošanu, finansēšanu, tirgus informācijas iegūšanu.[5,190]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants