Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Pircējs un patērētāju psiholoģija', 1.
  • Referāts 'Pircējs un patērētāju psiholoģija', 2.
  • Referāts 'Pircējs un patērētāju psiholoģija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Segmentēšana ir tirgus sadalīšana pa pircēju grupām.
Segmentēšanas mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu. Segmentēšana ir sava pircēja, sava klienta meklēšana. Tirgus segmentēšana ir uzņemuma piedāvājuma novērtēšanas un veidošanas bāze, tirgus sadalīšana starp tuvināti vienveidīgu pircēju grupām, no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem uzņemuma mārketinga kompleksa elementiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants