Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Valdība kā mediju aktivitātes objekts', 1.
  • Eseja 'Valdība kā mediju aktivitātes objekts', 2.
  • Eseja 'Valdība kā mediju aktivitātes objekts', 3.
  • Eseja 'Valdība kā mediju aktivitātes objekts', 4.
  • Eseja 'Valdība kā mediju aktivitātes objekts', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Daniel Sutter savā darbā News Media Incentives, Coverage of Government, and the Growth of Government norāda, ka divdesmitā gadsimta laikā dramatiski ir mainījusies ziņu industrijas forma un saturs. Amerikas Savienotajās Valstīs iedzīvotāji ziņas saņēma no avīzēm, kas vairs finansiāli nebija atkarīgas no politiskajām partijām, un bija politiski atvērtas. Mūsdienās indivīdi var saņemt informāciju ar jaunu mediju palīdzību – radio, televīziju un internetu. Paralēli masu mediju attīstībai dramatiski palielinājās valdības nozīme un loma Amerikas Savienotajās Valstīs ( turpmāk – ASV) un citās industriālajās valstīs. 1900. gadā federālajās izmaksas Savienotajās Valstīs sastādīja tikai 3% no iekšzemes kopprodukta, savukārt divdesmitā gadsimta septiņdesmitajos gados tās sasniedza jau 20% no iekšzemes kopprodukta. Jāpiemin, ka R. Higgs uzskatīja, ka ASV valdības lomas palielināšanās nevar tikt aplūkota bez uzmanības veltīšanas ideoloģiskajām izmaiņām attiecībā uz to, kā indivīdi redz valdības nozīmi sabiedrībā. Ņemot vēra to, ka masu mediji pilda informatīvo funkciju, iespējams, ka tieši tie ir sekmējuši valdības lomas palielināšanos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants