Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 1.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 2.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 3.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 4.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 5.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 6.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 7.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 8.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 9.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 10.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 11.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 12.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 13.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 14.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 15.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 16.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 17.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 18.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 19.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 20.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 21.
  • Konspekts 'Mākslīgais intelekts', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzdevumu nostādne    4
  1.uzdevums    5
  2.uzdevums    8
  3.uzdevums    9
  4.uzdevums    10
  5. un 6.uzdevums    12
  7.uzdevums    15
  8. un 9.uzdevums    17
  10.uzdevums    21
  secinājumi    23
  Studiju darbs tiek izstrādāts pēc tieši pēc uzdevuma nostādnēm. Pirmie uzdevumi lieto stāvokļu telpu kuru, man vajadzēja paša izgudrot, un orientēt to uz reālu problēmu, tas arī bija izdarīts. Tika grafs ietvēra sevi pašu nepieciešamo uzdevumam izpildīšanai, jo šo grafu var vēl ļoti daudz papildināt ar citām reālas problēmas kritērijam    23
  Studiju darbs dod plašāku apziņu visam priekšmeta teorētiskajām materiālam, jo lekcijas laika mēs paspējam paņemt tikko pašu galveno un dažus piemērus, bet studijas darba, es varēju pilnveidot savas zināšanas, gan pārskatot, lekcijas materiālus no ortus vidē, gan lasot savu lekcijas konspektu, jo viss kas bija paša sakumā, taisnība ir jau aizmist, bet priekšā vēl ir eksāmens    23
  Darbs dod apziņu, kā mūsdienas problēmas, no dažam sfērām var realizēt ar automatizētiem rīkiem, izmantojot pareizi izvelēto un realizēto algoritmu    23
  Visgrūtākais darbā man bija uzdevums, saistīts ar spēles aprakstu un semantiska tīkla atspoguļošanu    23
  Pats darbs bija interesants, no vienas puses nepatīk, ko vajag pašam gudrot uzdevuma daļas, bet no otras tas dot lielākas iespējas realizēt savas domas, savu domāšanu uz reāliem objektiem, kas tieši interese man    23
  bibliogrāfijas saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Studiju darbs tiek izstrādāts pēc tieši pēc uzdevuma nostādnēm. Pirmie uzdevumi lieto stāvokļu telpu kuru, man vajadzēja paša izgudrot, un orientēt to uz reālu problēmu, tas arī bija izdarīts. Tika grafs ietvēra sevi pašu nepieciešamo uzdevumam izpildīšanai, jo šo grafu var vēl ļoti daudz papildināt ar citām reālas problēmas kritērijam.
Studiju darbs dod plašāku apziņu visam priekšmeta teorētiskajām materiālam, jo lekcijas laika mēs paspējam paņemt tikko pašu galveno un dažus piemērus, bet studijas darba, es varēju pilnveidot savas zināšanas, gan pārskatot, lekcijas materiālus no ortus vidē, gan lasot savu lekcijas konspektu, jo viss kas bija paša sakumā, taisnība ir jau aizmist, bet priekšā vēl ir eksāmens.
Darbs dod apziņu, kā mūsdienas problēmas, no dažam sfērām var realizēt ar automatizētiem rīkiem, izmantojot pareizi izvelēto un realizēto algoritmu.
Visgrūtākais darbā man bija uzdevums, saistīts ar spēles aprakstu un semantiska tīkla atspoguļošanu.
Pats darbs bija interesants, no vienas puses nepatīk, ko vajag pašam gudrot uzdevuma daļas, bet no otras tas dot lielākas iespējas realizēt savas domas, savu domāšanu uz reāliem objektiem, kas tieši interese man.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants