Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija un mērķi (stratēģiskie, taktiskie un operatīvie)', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija un mērķi (stratēģiskie, taktiskie un operatīvie)', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Misija- ievērot un izpildīt katra klienta vēlmes un vajadzības ziedu tirdzniecībā, izveidojot vairākas tirdzniecības vietas dažādās Liepājas pilsētas vietās, sniedzot vislabāko kvalitāti, īstajā laikā un vietā, par saprātīgu cenu.
Plusi- ir uzskaitītas galvenās lietas- klienti un kvalitāte. Tiek definēta īsi un konkrēti. Atspoguļo uzņēmuma darbību. Ir fiksēts.
Mīnusi- pārāk utopiski, nav definēts laikā. Bieži tā arī nepiepildās. Nav norādīts, kam tas būtu jāizpilda. Ne vienmēr dod kustību uzņēmumā.
Mērķu pamatā ir peļņas (tīra ienākuma) maksimizēšana, uzņēmuma paplašināšanās
Stratēģiskie mērķi:
1.Kļūt par vadošo uzņēmumu savas nozares tirgū tuvāko 5 gadu laikā.
2.20 % no gada peļņas ieguldīt uzņēmuma attīstībā un paplašināšanā, veidojot uzkrājuma budžetu, tuvākajos 5 gados.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants