Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 1.
  • Eseja 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 2.
  • Eseja 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 3.
  • Eseja 'Sociālo mediju nozīme Covid 19 komunikācijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Bet sociālie mediji neko neveido, tie paši nav dzinējspēks. Tie atspoguļo to, ko dara lietotāji. Tiesa, tas nav precīzs, bet gan izkropļots sabiedrības attēls, bet tomēr procesiem, kas notiek ar sociālo mediju starpniecību, avots ir cilvēki, kas šajās platformās darbojas un vēlas kaut ko panākt. Tāpēc ir jāfokusējas ne tikai uz to, ko dara sociālie mediji, kuriem, bez šaubām, ir nozīmīga loma mūsdienu sabiedrības komunikācijas procesos, bet arī uz to, ko dara sociālo mediju lietotāji un kas ir tā mūsu sabiedrības daļa, kurai sociālie mediji ļauj kļūt redzamākai un ietekmīgākai.
Veicot dziļāku rakstu izpēti par mediju darbību Covid 19 pandēmijas laikā saprotu cik smags darbs tas patiesībā ir, jo šie mediji tiek “ierauts zobratos”. Pandēmijas laikā tie bijuši gan cilvēkresursi, gan daļas sabiedrības nicinājums, dezinformācija no valsts iestādēm par sabiedrības pieprasītajiem datiem, vadlīnijām, informācijas apmaiņa neklātienē, kas paildzina informācijas apriti utt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants