Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 1.
  • Eseja 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 2.
  • Eseja 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 3.
  • Eseja 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Jaunajiem medijiem ir dots nosaukums „elektroniskie mediji”. 1964.gadā Maršals Maklūens, kas bija oriģinālais elektronisko mediju teorētiķis, runāja, ka jaunie mediji nesīs „pasauli vienojošas sapratnes un vienotības Lieldienu brīnumu”. Līdz ar to nākotnē viens otru varēsim saprast elektroniskās komunikācijas veidā. Savukārt Ihabs Hasans 1975. gadā domāja, ka elektroniskajā mediju pasaulē piepildīsies senais gnostiskais sapnis par universāli komunikāciju starp cilvēku, matēriju un kosmosu. Viss materiālais taps garīgs. Hasana domām pievienojas arī Hansa Moraveca pārspriedumi, kurš uzskata, ka mums mūsu smadzenes būtu jāpārnes uz datu apstrādes mašīnu, ko sauc par „lejupielādēšanu”. Tādējādi domāšana tiktu atbrīvota no sākotnējā ķermeņa uz bezķermeņa garu, ieņemot garīgo stāvokli, lai taptu zināms savu domu skaidrība un ieskata dziļums. Moraveca mērķis pētījumā ir pāreja pie tīra intelekta. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants