Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas analīze', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Ar darbiniekiem divvirzienu un ilgtermiņa komunikācija notiek patstāvīgi, jo darbinieki ir tie, kas uzņēmumu vērtē, kā arī mūsdienās ir grūti atrast labu darbinieku, kas ir lojāls uzņēmumam. Attiecībā uz vidusskolas skolēniem šī komunikācija, pēc autores domām ir tikai ilgtermiņa, jo ieguldītie resursi, lai efektīvi komunicētu ar šo auditoriju, neatmaksājas uzreiz. Vidusskolēni savu interesi parādīs par notiekošu uzņēmumā tikai tad, kad interesēsies par darba iespējām Rīgā, un pašlaik uzņēmumam nedod nekādu labumu vai divvirzienu komunikāciju. Autore uzskata, ka uzņēmumā ir piedomāts pie tā, kā komunicēt ar auditorijām, kas parasti maziem uzņēmumiem nav raksturīgi, bet tādejādi noteikti nodrošina ilgtspējīgu uzņēmuma darbību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants