Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 1.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 2.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 3.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 4.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 5.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 6.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 7.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 8.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 9.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 10.
  • Referāts 'MSAS - Multifunctional Transport Satellite-based Augmentation System un pārklāta', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    2
  SBAS sistēmas    3
  MTSAT un Inmarsat satelītu pārklājumu reģioni    3
  MTSAT sistēmas raksturojums    4
  Projekta tapšana    4
  MTSAT vispārīgs raksturojums    5
  AMSS (Aeronautical Mobile Satellite Service) funkcijas    5
  MTSAT vizuālais attēlojums un shēmas    6
  MSAS raksturojums    9
  Secinājumi    9
  Izmantotie materiāli    10
Darba fragmentsAizvērt

1994. gadā Civilās Aviācijas padome prognozēja, ka gaisa satiksmes blīvuma rādītāji Klusā okeāna Ziemeļu un centrālajā daļā (NOPAC un CENPAC) dubultosies 2000. gadā un jau 2010. gadā pat trīskāršosies. Padome nosprieda, ka tobrīd darbojošās satelītu navigācijas sistēmas nespēs tikt galā ar strauji augošo NOPAC un CENPAC gaisa satiksmi un ka Japānai vajadzētu ieviest jaunas uz satelītu tehnoloģijām balstītas gaisa navigācijas sistēmas, ar kurām apgādāt nākotnes satiksmi Japānas un ap to esošajā gaisa teritorijā. Padome arī nosprieda, ka, lai padarītu gaisa navigācijas sistēmas drošākas, precīzākas un uzticamākas, nepieciešama sistēmu dublēšana pietiekamā līmenī. Tāpēc, lai garantētu sistēmas drošākas un uzticamākas, padome rekomendēja laist gaisā jaunu satelītu un ieviest gaisa navigācijas sistēmas, kas būtu koncentrētas uz jauno satelītu.
Balstoties uz Civilās Aviācijas padomes rekomendācijām, Japānas Civilās Aviācijas Birojs JCAB nolēma laist gaisā jaunu aeronavigācijas satelītu, uz ģeostacionārā meteoroloģiskā satelīta (kas jau kopš 1970. gada tiek izmantots Āzijas/Klusā okeāna valstu apgādei ar meteoroloģisko informāciju) meteoroloģiskās misijas integrējot aeronavigācijas misiju. JCAB nosprieda, ka papildus jau esošajiem satelītiem jākonstruē jauns satelīts, kuru plaši izmantot lidaparātu operatoriem un ATS (Air Traffis Service) stacijām Āzijas/Klusā okeāna reģionā. Šis jaunais satelīts ir pazīstams kā MTSAT (Multi-functional Transport Satellite).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants