Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 1.
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 2.
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 3.
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 4.
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 5.
  • Konspekts 'A/s Hansabanka mārketinga pasākumi un mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā, mārke', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
Kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā.
(Uzņēmums pastāvīgi cenšas palielināt tā vērtību. Tā mērķi vidējā termiņā ir: palielināt operacionālo peļņu (pirms nodokļu nomaksas) ik gadus par 10%; nodrošināt pašu kapitāla atdevi vismaz 20% apmērā; nodrošināt izmaksu/ienākumu rādītāju zem 50%; nodrošināt neto riska izmaksu rādītāju zem 0,6%. Hansabankas grupa ir ieguvusi starptautisku atzinību, jo ir orientēta klientu attiecībās uz ilgtermiņa sadarbību, kas garantē profesionālu un pretimnākošu apkalpošanu, ērtu pieeju visiem pakalpojumiem, drošu attālināto pakalpojumu kanālus par konkurētspējīgām cenām un darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai. )
Mārketinga kopējās darbības mērķi
Bankas kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc finanšu risinājumiem.
(Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par bankas principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot bankas informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta uz izsmeļoša informācija ir visa pamatā,lai pieņemtu pareizus lēmumus)

Autora komentārsAtvērt
Atlants