Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 1.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 2.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 3.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 4.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 5.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 6.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 7.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 8.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 9.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 10.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 11.
  • Referāts 'Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Iekšējie vides faktori    4
1.1.  Mērķi un misija    5
1.2.  Darbinieki    7
1.3.  Struktūra    8
1.4.  Uzņēmuma kultūra    8
1.5.  Tehnoloģija    9
2.  Ārējie vides faktori    9
2.1.  Konkurenti    9
2.2.  Klienti    10
2.3.  Piegādātāji    10
2.4.  Starpnieki    10
2.5.  Sabiedrība    10
3.  Netiešas ietekmes vide jeb makrovide    11
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Katram uzņēmuma iekšējā un ārējā vide ir dažāda, nav viens pareizais rīcības plāns, katram jāprot to pielāgot savai uzņēmum darbībai. Bieži uzņēmumi lielu uzmanību pievērš ārējai videi, nevis iekšējai videi, tomēr abas ir vienlīdz nozīmīgas. Ja būs precīza analīze uzņēmuma ārējai videi, bet netiks pamanītas darbinieku nesaskaņas, nekompetence vai strukturālās problēmas uzņēmums cietīs neveiksmi. Labs vadītājs apzināsies pārmaiņas, kuras skars viņa uzņēmumu un laikus būs gatavs tām pielāgoties. Ja pareizi tiek izprastas patērētāja vajadzības un kāda rekcija viņam būs vides faktoru izmaiņām, draudi var kļūt par iespējām. Nekad nedrīkst novērtēt par zemu patērētāja spēku, lai cik bagāta būtu kompānija, tomēr patērētājs ir un paliek uzņēmuma peļņas avots. Vides ietekmējošie faktori nešķiro vai tas ir liels uzņēmums vai mazs, ietekmēs abus, atšķirīgs var būt pielāgošanās ātrums jaunajiem apstākļiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants