Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 1.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 2.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 3.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 4.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 5.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 6.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 7.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 8.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 9.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 10.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 11.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 12.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 13.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 14.
  • Referāts 'IS vadības sistēmas koncepcijas dokuments', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  SITUĀCIJAS APRAKSTS    4
  PROBLĒMAS FORMULĒJUMS    5
  IS IZVEIDES MĒRĶI    6
  IS FUNKCIONALITĀTES PĀRSKATS    7
  IS TEHNOLOĢISKAIS RISINĀJUMS    9
  IS IZVEIDES PLĀNS    13
  NEPIECIEŠAMO RESURSU VĒRTĒJUMS    14
  RISKU IZVĒRTĒJUMS    15
Darba fragmentsAizvērt

SITUĀCIJAS APRAKSTS

Apskatīsim interneta un ar to saistīto pakalpojumu sniedzēja uzņēmumā „ILEMA Internet” radušās problēmas un meklēsim optimālāko variantu, kā šīs problēmas risināt.
SIA „ILEMA Internet” piedāvā saviem klientiem plašu klāstu interneta un ar to saistītos pakalpojumus – IP telefonija, interneta televīzija utml. Pakalpojumu sniegšanu nodrošina vairākas struktūrvienības – klientu apkalpošanas nodaļa, kas nodarbojas ar informācijas sniegšanu par pakalpojumiem, līgumu slēgšanu, klientu iesniegumu pieņemšanu utml., respektīvi, veic pakalpojuma pārdošanu, biznesa atbalsta nodaļa, kas nodrošina pakalpojuma kvalitatīvu piegādi klientam, kā arī veic nepieciešamos remontus un labojumus, grāmatvedības nodaļa, kas iekasē maksu par sniegtajiem pakalpojumiem u.c..
Uzņēmumam ir vairākas filiāles visā Latvijas teritorijā, tādejādi tiek nodrošināta pakalpojuma sniegšana visā Latvijā.
Pakalpojumu piegādes koordinācija notiek manuāli – darbinieki saņem iesniegumu no klienta par vēlmi saņemt pakalpojumu rakstiski, pa telefonu vai pa e-pastu, iesniegums tiek nogādāts (sūtīts fakss, e-pasts vai iesniegums tiek aiznests) attiecīgajā struktūrvienībā, kas veic pakalpojumam nepieciešamo parametru uzstādīšanu klienta vēlamajā pakalpojuma saņemšanas vietā. Paralēli tiek gatavots līgums par pakalpojuma sniegšanu ar klientu (klientu apkalpošanas nodaļa). Biznesa atbalsta nodaļas darbinieki līgumā noteikto dienu laikā ierodas pie klienta, veic nepieciešamos uzstādījumus un klients saņem pakalpojumu. Perioda (mēneša) beigās grāmatvedības nodaļa nosūta klientam rēķinu par sniegtajiem pakalpojumiem.

Atlants