Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 1.
  • Konspekts 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 2.
  • Konspekts 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 3.
  • Konspekts 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 4.
  • Konspekts 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Rezultāts = Izmaiņas uztur tirgu dinamiskā stāvoklī.
1.Ja konjuktūra izmainās uzņēmumam neizdevīgā virzienā, tam nepieciešams īpaši popularizēt savas preces, lai saglabātu līdzšinējos pircējus.
2.Pieprasījuma struktūras vai apjoma vai abu šo parametru vienlaicīgas pārmaiņas rezultātā, krasi var palielināties to vai citu preču pircēju skaits.
Ja uzņēmums šīs preces spēj ražot vai jau ir saražojies, tad tas ir jādara zināms pircējiem.
Ja uzņēmums reklamē trūkstošās preces, tad iespējams panākt:
1. pastiprināt izjaukto līdzsvaru starp pieprasījumu un piedāvājumu,
2. kāpināt pieprasījumu, kas dod iespēju paaugstināt cenas, gūt lielāku pelņu,
3. ja turpina reklamēt preci, kuru dotajā brīdī nevar piegādāt tirgum, lai iespējamie konkurenti nepārvilināti pircējus, vai lai pircēji neaizmirstu par šādu firmu (firmas vārdu).1
3. īpatnība. Preču ražotāju un realizētāju savstarpējā sacensība.
Sacensībai var būt dažāds raksturs un forma un tas ir atkarīgs no:
1.konkrētiem vēsturiskiem apstākļiem,
2.sistēmai raksturīgo attīstību būtības.2
No visa iepriekšminēta var izdarīt secinājumu, kā:
Reklāmas nepieciešamību nosaka tā situācija, kādā veidojas tirgus; ražotāju saimnieciskā patstāvība, konjuktūra, sacensība.
Ekonomisko attiecību sistēmā noteikta vieta ir tirdzniecības informācijai, kurai var būt dažāds sabiedrisks saturs un nozīme.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants