Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 1.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 2.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 3.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 4.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 5.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 6.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 7.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 8.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 9.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 10.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 11.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 12.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 13.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 14.
  • Referāts 'Maksājumu karšu popularitāte Latvijas iedzīvotāju vidū', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MAKSĀJUMU KARTES, DROŠĪBA UN MĀRKETINGS    4
1.1.  MAKSĀJUMU KARTES    4
1.2.  DROŠĪBA    4
1.3.  MĀRKETINGS    5
2.  MAKSĀJUMU KARŠU POPULARITĀTE LATVIJĀ    7
2.1.  KĀDS IR VIDĒJAIS LATVIJAS MAKSĀJUMU KARŠU LIETOTĀJS?    7
2.2.  STARPTAUTISKO MAKSĀJUMU KARŠU ZĪMOLU ATPAZĪSTAMĪBA    8
2.3.  MAKSĀJUMU KARŠU IZMANTOŠANAS MĒRĶI    9
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    11
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis: Aptaujājot dažāda vecuma, dzimuma un dažādas nodarbošanās cilvēkus, noskaidrot- cik populāras ir starptautiskās maksājumu kartes Latvijas iedzīvotāju vidū, to atpazīstamība, lietošanas biežums un izmantošanas mērķis.
UZDEVUMI:
Ar anketēšanas palīdzību noskaidrot:
Kuru maksājumu karšu zīmoli ir vispopulārākie Latvijā;
Cik bieži karšu lietotāji izmanto savas maksājumu kartes ikdienā;
Kādiem mērķiem cilvēki izmanto savas maksājumu kartes.
Apstrādāt iegūtos datus un izdarīt secinājumus.
PĒTIJUMU METODES:
Anketēšana;
Statistiskā analīze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants