Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 1.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 2.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 3.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 4.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 5.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 6.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 7.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 8.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 9.
  • Prezentācija 'SIA "Rimi Latvia"', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Lai palielinātu pārdošanas apjomus preču zīmes produktiem – ieteiktu izmantot vairāk degustāciju firmu pakalpojumus, kā arī informatīva rakstura materiālus veikalā par zīmola produktiem.
Pievērst lielāku uzmanību IT departamenta daļas darbībai, jo no šīs daļas ir atkarīgas preču cenu izmaiņas. Ļoti bieži mārketinga daļa ir izreklamējusi preci ar akcijas cenām, bet pircējam nav iespējas nopirkt preci par akcijas cenām, jo IT daļas darbinieki savlaicīgi nav nosūtījuši cenu izmaiņas veikaliem.
Ieteiktu Rimi hipermārketa veikalu tirdzniecības zālēs izvietot uzskatāmākas un pamanāmākas norādes par katru produktu grupas izvietojuma zonu, jo ļoti bieži cilvēki nespēj orientēties plašajā produktu izvietojumā.
 


Autora komentārsAtvērt
Atlants