-
Izvēlēto reklāmu raksturojums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1.reklāma | 3 | |
2.reklāma | 4 | |
3.reklāma | 5 | |
4.reklāma | 6 | |
5.reklāma | 7 | |
6.reklāma | 8 | |
7.reklāma | 9 | |
8.reklāma | 10 | |
9.reklāma | 11 | |
10.reklāma | 12 | |
11.reklāma | 13 | |
12.reklāma | 14 | |
13.reklāma | 15 | |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 17 | |
Pielikumi | 18 |
Secinājumi
Man patika šis darbs, jo tas man ļāva uzzināt daudz par reklāmām, to atrašanās vietām, kuras ir visdažādākās.
Uzzināju arī to, ka reklāmas ne vienmēr stāsta par preci taisnību. Reklāmās preces tiek parādītas tikai no labās puses, sliktās īpašības tiek slēptas no patērētājiem. Preces tiek idealizētas.
Domāju, ka šis darbs bija diezgan grūts, jo reklāmu analizēšana ir ilgs un nogurdinošs process.
Ceru, ka turpmāk šādu darbu būs vairāk, jo šāda veida darbi palīdz saprast izvēlētās profesijas uzdevumu un nozīmi.
…
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.