Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 1.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 2.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 3.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 4.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 5.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 6.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 7.
  • Referāts 'Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Jaunuzņēmumu darbības atbalsta likums    3
2.  Nodokļu plānošana jaunuzņēmumos    4
  Secinājumi    6
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

• Nav skaidri norādīts, kā tiek mērīts jaunuzņēmumu potenciāls
• Ierobežojošie atbalsta kritēriji liek secināt, ka valsts dos lielu atbalstu mazākam skaitam uzņēmumu nevis mazu atbalstu daudz uzņēmumiem.
• Izvirzītais kritērijs par finansējuma piesaisti no riska kapitāla fondiem norāda uz to, ka valsts finansēs jaunuzņēmumus, kas jau sevi ir pierādījuši (spējuši jau piesaistīt finansējumu). Līdz ar to tiek samazinata iespēja ļaunprātīgai atvieglojumu izmantošanai.
• Atbalsta programmas var pastiprināt ārvalstu uzņēmēju interesi, kā arī palielina Latvijas konkurētspēju un nodokļu režīmu Baltijā.
• Nodokļu atvieglojumi ļauj būtiski samazināt darbaspēka izmaksas jaunuzņēmumiem, līdz ar to tiek veicināta jauno uzņēmumu dzīvotspēja.
• Ņemot vērā, ka likums ir stājies spēkā šogad, vēl nav iespējams izdarīt praktiskus secinājumus par tā izmantošanu un lietderību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants