-
Motocikli, to dzinēji
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Projekta pieteikums | 3 | |
Ievads | 4 | |
Motociklu Vēsture | 5 | |
Šosejas motocikli | 6 | |
Čoperu motocikli | 7 | |
Enduro motocikli | 8 | |
Krosa motocikli | 9 | |
Supermoto motocikli | 10 | |
Motorolleri | 11 | |
Dīzeļdzinēju motocikli | 12 | |
Dīzeļdzinēju motocikli | 13 | |
Pētījums | 14 | |
Secinājumi | 19 |
Ieteicams vēl pamainīt variātora rullīšus, sajūga lielās, mazās atsperes, kas ietekmē dzinēja uzrāvienu vai maksimālo ātrumu, interesanti ir tas, ka katram motorollerim šī regulācija ir atšķirīga, nekad nevar pateikt noteiktus rullīšu svarus, atsperu cietības un tamlīdzīgi. Kā arī ir jāregulē karburators, jāievieto lielākas dīzes attiecīgi dzinēja uzlabošanai.
Secinājumi
1.Visā visumā motocikli ir labi transporta līdzekļi. Iznāk lētāk nekā mašīnas un ar atsevišķiem motocikla paveidiem var braukt arī bez tiesībām, kas priecē.
2.Remonts izmaksā lētāk nekā mašīnām, bet ir arī savi mīnusi, ja neproti labot šāda veida motociklus. Tāpat mīnuss ir arī laika apstākļi- nevar braukt ziemas laikā, lietū.
3.Motocikli ir ātri, grūti savaldāmi, ja brauc ar lielu ātrumu un neesi īpaši smags vai gana pieredzējis braukšanā.
…
Motocikliem pielietojums ir ļoti primitīvs un vienkāršs: ar tiem var braukt, ar tiem ir viegli un ērti pārvietoties, viegli izbraukt pa dažāda seguma ceļiem. Tāpat motocikliem nav nepieciešams daudz degvielas. Tie ir viegli remontējami, lielākoties pats vari to vari izdarīt. Šim motociklam dzinējs ir izvietos slīpi un uz priekšu, aprīkots ar četriem cilindriem un sešpadsmit vārstiem, ar gāzes sadales mehānismu DOCH. Motocikla jauda ir 998cc, kas attīsta 182 zirgspēkus. Pārnesumu kārba ir aprīkota ar sešiem patstāvīgās sazobes pārnesumiem. Šķidruma dzesēšanas sistēma. Aprīkots ar četrām elektriskajām benzīna sprauslām. Priekšējam ritenim divas disku bremzes, pa vienai katrā pusē, un aizmugurē viena. Šim motociklam kopā ir septiņas paaudzes. Pirmā no tām tika izveidota 1998.gadā. Motociklam bija karburatora barošanas sistēma. Salīdzinot šos dzinējus ir mainījušies ļoti daudz aspektu un dzinējs salīdzinoši jau strādā pavisam savādāk. Gāzes sadales mehānisms bija aprīkots ar 20 vārstiem, bet līdz ar to dzinējs attīstīja 150 zirgspēkus lielu jaudu. Un beidzot 2002.gada modelis tika izveidots ar pirmo iesmidzes sistēmu. Laiku gaitā dzinējs ir uzlabots līdz 182 zirgspēkiem.