Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 1.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 2.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 3.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 4.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 5.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 6.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 7.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 8.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 9.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 10.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 11.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 12.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 13.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 14.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 15.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 16.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 17.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 18.
  • Referāts 'Azartspēļu uzņēmuma SIA "Furors" stratēģija un attīstības plāns', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    3
3.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS VADLĪNIJAS    5
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS PAMATVIRZIENI    7
5.  STRATĒĢIJAS IEVIEŠANAS PLĀNS    9
  LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    11
Darba fragmentsAizvērt

Klienta apmierinātība ir viens no svarīgākajiem aspektiem uzņēmuma darbībā. It īpaši šajā biznesā, kur ne vienmēr visiem paveicas un netiek gūts materiāls labums jeb laimests. Ir ļoti svarīgi, ka pret visiem klientiem attiecas vienādi- vienalga vai klients spēļu zālē ienāk pirmo reizi vai ir patstāvīgais klients jau vairākus gadus. Lai arī uzņēmums, kā vēl daudzi citi, jau izmanto tādu metodi, kā slepenos pircējus, lai pārbaudītu savu darbinieku attieksmi un kompetenci, iespējams, šo metodi var izmantot vēl biežāk. Kā arī, vajadzētu ieviest tādu kā klientu aptauju, ja ne rakstisku, tad vismaz mutisku, lai pārbaudītu to, vai klientus viss apmierina vai arī ir kas tāds, kas klientiem nepatīk un būtu jāmaina spēļu zālēs. Arī ar šiem uzdevumiem būtu jāstrādā periodiski, jo pasaule attīstās, arī cilvēki, un nekas nav nemainīgs.
Lai ieviestu visus šos aspektus, uzņēmumam būs jāsaskaras arī ar dažādiem riskiem, lielākais no tiem- ieguldītās naudas zaudēšana, protams, arī risks, ka konkurenti sekos uzņēmuma piemēram un arī izstrādās oriģinālas spēles vai mēģinās ieviest kādu citu jaunumu. Diemžēl, bet jāsaprot arī tas, ka būs cilvēki, kas pārmaiņām nesekos vispār un strādās savā vecajā darba stilā, tādējādi, iespējams samazinot uzņēmuma iespējas attīstīties. Tādēļ, izsverot darbinieka pienesumu, iespējams, būs jāveic pārrunas un ja arī pēc tām nekas nemainīsies, jāatvadās no kāda esošā darbinieka. Taču, arī „jaunas vēsmas” uzņēmumā var ienest tikai pozitīvas pārmaiņas, jo tas ir papildus skats no malas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants