Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzētai informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.
SIA Mūsa Motors Rīga ir viens no veiksmīgākajiem un stabilākajiem automašīnu tirgotājiem Latvijā - Mūsa Motors Rīga pārdotās automašīnas Volvo un Renault aizņem ap 9,0% tirgus daļu. Savas līdzšinējās darbības laikā tikušas pārdotas vairāk nekā 2300 automašīnas Renault un vairāk nekā 1700 automašīnas Volvo.
SIA Mūsa Motors Rīga strādā 75 cilvēki, kuri saņem atalgojumu, kurš pārsniedz valsts vidējo darba algu, tādejādi Latvijas Valstij tiek veikti ievērojami nodokļu maksājumi. Katram cilvēkam ir savs konkrēts darbs un norādījumi. Firmā ir atsevišķa nodaļa, kur darbojas tehnikas un tehnoloģijas speciālisti. Viņi apkopo informāciju – gan iekšējo, gan arī ārējo, kontrolē apgrozījumus, izmaksas, krājumus, naudas kustības. Šīs nodaļas speciālisti pēta konkurenta tirgus , sarunājoties ar tās darbiniekiem , kā arī seko reklāmai un lasa rakstus presē.
Katrs cilvēks, kompānijas mājas lapā, var atrast aptaujas anketu, kuru firma piedāvā aizpildīt. Anketa labi sastādīta, izstrādātāji izmantoja aizklātas jautājumus, uz kuriem var ātri un vienkārši atbildēt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants