Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 1.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 2.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 3.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 4.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 5.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 6.
  • Referāts 'Latvijas Zaļais punkts', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Zaļā punkta zīme apliecina preces ražotāja atbildību par tās iepakojuma tālāko likteni, proti - tiesības šādi marķēt savu preci iegūst uzņēmumi, kuri gādā par savas produkcijas izlietotā iepakojuma savākšanu. Tas, vai uzņēmums izmanto savas tiesības un preču zīmi norāda uz preces iepakojuma, ir viņa paša ziņā.
Katru gadu ar Zaļā punkta zīmi tiek marķēts vairāk nekā 640 miljardu iepakojuma vienību un, pateicoties arvien pieaugošām patērētāju rūpēm par vides ilgtspējīgu attīstību, Zaļā punkta zīme kā apliecinājums iepakojuma savākšanas un pārstrādes sistēmai ir būtisks produkta konkurētspējas aspekts. "CIDO PĀRTIKAS GRUPA" ir dibināta 1994. gadā, privatizējot agrāko valsts uzņēmumu – dzērienu rūpnīcu "Mīlgrāvis" .1994. gads - sāka ražošanu ar minerālūdeni "Mangaļi" 1,5 l plastmasas pudelēs;

1996. gads - pirmie Baltijā sāka dabīgo sulu "Cido" ražošanu jaunā iepakojumā ar vāciņu; sāka ražot jaunu atspirdzinošu dzērienu "Fantastika";

1997. gads - sāka minerālūdens "Mangaļi" pildīšanu 0,33 l stikla pudelēs un "Mangaļi" ar citrona aromātu – 1,5 l plastmasas pudelēs;

1998. gads - darbu sāk divas jaunas ražošanas līnijas – "Cido" sulas 0,2 l paciņās ar salmiņu un minerālūdens "Mangaļi" jaunas formas 1,5 l plastmasas pudelēs ar jaunu etiķeti;

1999. gads - sāka negāzēta minerālūdens "Mangaļi" ražošanu 0,5 l (ar sporta korķīti) un 1,5 l plastmasas pudelēs.…

Atlants