Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konkurence', 1.
  • Referāts 'Konkurence', 2.
  • Referāts 'Konkurence', 3.
  • Referāts 'Konkurence', 4.
  • Referāts 'Konkurence', 5.
  • Referāts 'Konkurence', 6.
  • Referāts 'Konkurence', 7.
  • Referāts 'Konkurence', 8.
  • Referāts 'Konkurence', 9.
  • Referāts 'Konkurence', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kas ir konkurence?    4
2.  Konkurences metodes    6
3.  A/S Latvijas Balzāms peļņas aprēķini 1999-2000    7
4.  A/S Latvijas Balzāms darba pētīšana un komentāri    8
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants