Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Intervija', 1.
  • Referāts 'Intervija', 2.
  • Referāts 'Intervija', 3.
  • Referāts 'Intervija', 4.
  • Referāts 'Intervija', 5.
  • Referāts 'Intervija', 6.
  • Referāts 'Intervija', 7.
  • Referāts 'Intervija', 8.
  • Referāts 'Intervija', 9.
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Pamatmērķis:
Uzzināt respondenta domas par viņa pašreiz ieņemamo amatu. Kā tas ietekmē attiecības gan ar kolēģiem, gan personiskajā dzīvē. Jāpiebilst, ka respondents pirms 1,5 mēneša ir saņēmis paaugstinājumu savā nodaļā, kas seko gan lielāks atbildības un pienākumu daudzums, gan atalgojums. Lielākā daļa nodaļas darbinieku ir gados par respondentu daudz vecāki cilvēki. Respondents ir gados jauns cilvēks, kas studē komunikāciju zināti (maģistratūrā).

1.2. Blakusmērķis:
Uzzināt, kā tiek veikta intervija, novērot tās gaitu. Analizēt pieļautās kļūdas un izdarīt secinājumus.

Pamattēma: paaugstināšanas darbā trūkumi un priekšrocības.
Situācija
Atbildot uz jautājumu, par ko respondents vēlējās kļūt, kad bija mazs, respondents atbildēja, ka pirmā profesija, kas piesaistījusi, bija latviešu valodas skolotāja. Tas bija tāpēc , ka pirmajās klasēs latviešu valdu pasniegusi ļoti jauka, simpātiska skolotāja, pats labsirdības iemiesojums. Visas meitenes klasē gribējušas kļūt par latviešu valodas skolotājām. Pamatskolā respondents bija, kā pats teica – “No tiem priekšzīmīgajiem”. Šādu statusu iespējams par pienākumu uzlika tas, ka respondenta vecāki bija respondenta dzimtajā pilsētā labi pazīstami cilvēki, kas rūpējās par savas ģimenes “labo slavu”. Nākošā sapņu profesiju bijusi - zobārste. Tās rašanās stāsts bijis sekojošs. Vienu dienu tā sauktajā ģimenes apspriedē runājuši par ko tad bērns varētu kļūt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants