Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process industriālajā tirgū', 1.
  • Eseja 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process industriālajā tirgū', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pirkšanas centrs:
1.ietekmētāji- frizieri, kas būtībā nosaka vajadzīgos parametrus šampūniem un frizētavas direktors pieņems lēmumu tos pasūtot vai uzreiz iegādājoties;
2.pircēji-frizētavas direktors;
3. patērētāji- frizieri, kuri lietos šo šampūnu sniedzot klientam pakalpojumu.
4. lēmumu pieņēmēji- frizētavas direktors vai īpašnieks;
5. kontrolieri-direktors.
2. Preces vispārējie raksturrlielumi – domāts iegādāties profesionālos matu kopšanas šampūnus piecus 1000 ml iepakojumos, vēlams, lai pēc matu mazgāšanas mati kļūtu mīksti un pakļāvīgi, lai frizieriem būtu vieglāk tālāk ar viņiem darboties.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants